اینجا چیز خاصی نی😁👋🏻
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینجا چیز خاصی نی😁👋🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با قلم میکشی؟؟
منظورم اینه با دستت میکشی یا با قلم گوشی
اخه این حجم از خفن بودن محاله 🤡🎀
همین امروز این برنامه پاکش کردم😃
چجوری استان خوبه نمیشه یه تست بسازیم توش درمورد مثلا ایریس پینت صحبت کنی که کجا چیه فلان چیز چیکار میکنه یا چجوری ارت صورت بدن یا هرچیز دیگه ای بکشیم؟ یا چجوری رنگاتو مات و طبیعی میکنی
درکل تستت عالی بود🎀
تولدت کلی مبارک
ان شاء الله که بهترین ها برات اتفاق بیوفته🌱
تولدت مبارک 🥳🤩🧡🌠
سلام تولدت مبارک با آرزوی بهترین ها 🥳💝🎉☺️
برنامشو ریختم ولی مثل تو نمیتونم...برنامه پیام رسان چی داری بیام توش بهم یاد بدی؟
هیتولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
سلامم ^^❤
تولدت مبارک باشهه ^^❤
امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤
اسم برنامه پلیز
اینم اسم برنامه (ibisPaintX) 😁
مرسی کویین
تو رو خدا فقط بگو چه برنامه ایه ۳۰۰ میزنم برات...🤤❤
ibisPaintX 😁
عاجقتم
اسم برنامه
ibisPaintX اسم برنامه
عههه دارمش